دالاس و ميامي به فينال بسكتبال آمريكا رسيدند
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 

دو تيم بسكتبال دالاس و ميامي با پيروزي برابر حريفان‌شان در مرحله نيمه نهايي بسكتبال حرفه‌اي آمريكا (NBA) به فينال اين رقابت ها راه پيدا كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در فينال كنفرانس‌هاي غرب و شرق بسكتبال حرفه اي آمريكا دو تيم دالاس و ميامي با پيروزي برابر حريفان به مقام قهرماني كنفرانس خود دست پيدا كردند تا پس از آن در بازي پاياني رقابت‌هاي بسكتبال حرفه اي آمريكا (NBA) به مصاف هم بروند.

در كنفرانس شرق دو تيم ميامي هيت و شيكاگو بولز براي پنجمين بار پياپي برابر هم صف‌آرايي كردند كه در انتها اين تيم ميامي بود كه توانست با نتيجه 83 بر 80 به چهارمين پيروزي‌اش دست پيدا كند و به عنوان تيم نخست كنفرانس شرق قدم در بازي فينال بگذارد.

در اين مسابقه "لبرون جيمز" با كسب 28 امتياز، انجام 11 ريباند و 6 پاس منجر به گل، بهترين ميامي و "دريك رز" با كسب 25 امتياز، انجام 5 ريباند و 8 پاس منجر به گل، بهترين شيكاگو بود.

در كنفرانس غرب دو تيم دالاس و اوكلاهاما نيز براي پنجمين بار برابر هم صف‌آرايي كردند كه در انتها اين دالاس بود كه توانست با نتيجه 100 بر 96 به پيروزي برسد و چهارمين برد خود را جشن بگيرد. با اين نتيجه دالاس به عنوان قهرمان كنفرانس غرب به ديدار پاياني ليگ بسكتبال حرفه اي آمريكا (NBA) راه پيدا كرد و حريف ميامي‌هيت، شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 39026
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین