بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 27 اسفند 1389برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

بازيكن تيم بسكتبال ذوب آهن اصفهان ضمن تمجيد از آمارهاي خوب بازي با الجلا گفت: مسابقه‌هاي NBA هم اينچنين بازي‌هايي نداشته است.

آرن داودي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، در مورد بازي با الجلا گفت: بازي خوبي بود و آمارهاي فوق‌العاده‌اي در اين بازي به دست آمد كه حتي در NBA هم اينچنين بازي وجود نداشته است!

وي ضمن تمجيد از داوري ترك‌ها گفت: هم در سري اول و هم در اين بازي داوري قزاق‌ها عليه ما بود ولي به هر حال عامل داوري نمي‌تواند توجيه خوبي براي اين شكست باشد و اين اشتباه‌ها جزيي از بازي است.

آرن داودي در پايان اشاره به مصدوميتش گفت: دكتر گفته بود كه رباطي كه قبلا جراحي كردم دوباره پاره شده ولي طي فيزيوتراپي و معاينه‌اي كه انجام دادم مشخص شد كه مشكلي از رباط ندارم و مينيسكم پاره شده كه ان‌شاءالله با فيزيوتراپي مشكل حل مي‌شود و شايد بعد از ليگ جراحي جزيي داشته باشم.

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

ملي‌پوش بسكتبال ايران و بازيكن تيم بسكتبال رايس آمريكا پس از پايان ديدارهاي تيمش گفت: به دليل اينكه دانشجو هستم احتمال تداخل جام ملت‌ها با كلاس‌هايم وجود دارد اما اگر كلاس نداشته باشم در جام ملت‌هاي آسيا شركت خواهم كرد.

ارسلان كاظمي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: سال آينده رقابت‌هاي بسيار حساسي را در چين پيش رو داريم. بايد موفق شويم و سهميه المپيك لندن را به دست بياوريم. به نظرم توفيق تيم ملي بسكتبال در آسيا به بازيكنان بزرگي چون حامد حدادي بستگي دارد. حامد حدادي يكي از بزرگان بسكتبال آسيا است و حضور او در تركيب تيم ملي براي قهرماني ايران بسيار ضروري است. البته بايد بگويم كه اساسي بودن يك بازيكن در تيم ملي كشور معايبي نيز دارد. تيم ملي يك كشور نبايد به طور كامل به يك بازيكن قدرتمند خود وابسته باشد و تنها به او تكيه كند تا در صورت غيبت اين بازيكن باز هم بتوانيم نتايج خيلي خوب كسب كنيم. حامد حدادي نقش بزرگي در تركيب تيم ملي ايفا مي‌كند.

وي ادامه داد: من مطمئن هستم اگر حامد حدادي نيز در تيم ملي حاضر باشد به راحتي قهرمان مي‌شويم اما در صورت غيبت او نمي‌دانم كه چقدر شانس داريم. اميدوارم كه من نيز بتوانم در تركيب حاضر شوم. به دليل اينكه دانشجو هستم احتمال تداخل رقابت‌ها با كلاس‌هاي دانشگاه وجود دارد كه در اين صورت نمي‌توانم به تركيب تيم ملي اضافه شوم.

ملي‌پوش تيم بسكتبال رايس آمريكا درباره شرايط تيمش نيز گفت: اين فصل از رقابت‌هاي دانشگاهي را فوق‌العاده آغاز كرديم. از ابتداي فصل نتايج خوبي كسب كرديم. توانستيم به بازي‌هاي پلي‌آف كنفرانس خود برسيم. اما متاسفانه در ديدار پلي‌آف شكست خورديم. با اين حال در مجموع با توجه به اينكه نزديك به دو سال است كه در تيم رايس بازي مي‌كنم نسبت به فصل‌هاي گذشته نتيجه فوق‌العاده‌اي كسب كرديم. اگر بتوانيم همين شرايط را حفظ كنيم مطمئن هستم فصل بعدي نتيجه فوق‌العاده كسب خواهيم كرد.

كاظمي درباره پيشنهادهاي احتمالي از ليگ NBA گفت: بايد بگويم اگر از NBA هم پيشنهادي داشته باشم ترجيح مي‌دهم ابتدا فارغ‌التحصيل شوم و مدرك را بگيريم و پس از آن درباره آينده ورزشي خود تصميم بگيرم. ادامه تحصيل براي من از اهميت بالايي برخوردار است.

از نوجواني تا جواني كاپيتان تيم ملي بودم

ملي‌پوش بسكتبال با تاكيد بر آزادي عملش با غيبت صمد نيكخواه در تركيب تيم ملي تصريح كرد: خيلي شنيده بودم كه مي‌گفتند وقتي «صمد نيكخواه» مصدوم شد، ارسلان كاظمي توانست خودش را نشان دهد. اما بايد بگويم كه من بازيكني نبودم كه كسي شناختي از عملكردم نداشته باشد. خوشبختانه از ده سالگي در ميني بسكتبال ايران بودم. از تيم ملي نونهالان تا جوانان كاپيتان تيم ملي بودم و توانستم توانايي خود را ثابت كنم. بازيكني نبودم كه تازه از خارج از كشور به تيم ملي اضافه شده باشم بلكه در تيم ملي جوانان عملكرد خوبي داشتم و توانستم جاي خيلي از بهترين‌هاي تيم را بگيرم. درباره مصدوميت صمد نيز من خوشحال نبودم كه حالا صمد نيست و من مي‌توانم راحت‌تر بازي كنم. بر عكس خيلي دوست داشتم تا او نيز باشد و تيم ملي با قدرت تمام در جام جهاني حاضر باشد. اما راحت بگويم نبود صمد در تركيب تيم ملي آزادي بيشتري به من داده بود.

كاظمي با مناسب دانستن عملكرد تيم ملي در جام جهاني بيان كرد: فكر مي‌كنم در جام جهاني تركيه چهار بازيكن كليدي تيم در تركيب حضور نداشتند يا آسيب ديدگي يا دلايل ديگري اجازه نداد تا با قدرت كامل در اين رقابت حساس شركت كنيم. اما خوشبختانه خيلي سريع به مرز هماهنگي رسيديم و هرچه به ديدارهاي آخر مي‌رسيديم نتيجه بهتري كسب مي‌كرديم. از عملكرد خودم نيز راضي هستم. سعي كردم از تمام توانم براي سربلندي كشورم استفاده كنم و خوشبختانه اين گونه نيز شد. فكر مي‌كنم همه از عملكرد من در جام جهاني راضي بودند.

 

كلاس نداشته باشم در جام ملت‌ها خواهم بود

كاظمي با بيان اين مطلب كه به دليل كلاس‌هاي دانشگاه نتوانست در بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌جو تيم ملي را همراهي كند به ايسنا گفت: بازي‌هاي آسيايي در تقويم فيبا جايي ندارد، به همين دليل حامد حدادي نتوانست به تركيب تيم ملي اضافه شود اما غيبت من به دليل كلاس‌هاي دانشگاهي بود. من يك دانشجو هستم و نمي‌توانم به راحتي در دانشگاه غيبت كنم. اگر بخواهم از آمريكا خارج و دوباره بازگردم، نزديك به يك ماه زمان نياز دارد كه باعث مي‌شود از كلاس‌هايم عقب بيفتم.

بازيكن تيم بسكتبال رايس آمريكا درباره نتيجه به دست آمده در بازي‌هاي آسيايي نيز تصريح كرد: در بازي‌هاي آسيايي من و حامد حدادي نبوديم. صمد و حامد آفاق نيز مصدوم بودند و جدا از آسيب ديدگي‌ها به دليل شركت بازيكنان در اردوهاي پياپي تيم ملي كمي خستگي نيز در تركيب تيم وجود داشت. بدنها افت كرده بود و مقام سوم را كسب كرديم. البته من به طور كامل در جريان بازي‌هاي ايران نبودم و نمي‌توانم نظري دقيق درباره نتيجه تيم ملي بدهم اما فكر مي‌كنم با شرايطي كه وجود داشت، نتيجه خوبي كسب شد.

كاظمي در پايان با بين اينكه ايران بهترين تيم آسياست گفت: خوشبختانه بسكتبال ايران با قدرتي كه به دست آورده بهترين تيم آسيا است. امروز بسكتبال ايران حرف اول را در قاره كهن مي‌زند و حالا بايد در فكر پيشرفت در بسكتبال دنيا باشيم. هم‌اكنون آنقدر در جهان قدرتمند نشده‌ايم و راه بسياري در پيش داريم اما در آسيا فوق‌العاده هستيم.

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

ملي‌پوش تيم بسكتبال مهرام پس از پيروزي برابر تيم پتروشيمي گفت: هاشمي يكي از بهترين مربيان ايران و بهترين مربي دوران ورزش من است.

صمد نيكخواه بهرامي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: ديدار دشواري برابر پتروشيمي داشتيم. بسيار دشوار بود تا برابر مربي سابق خودم براي نخستين بار بازي كنم. مصطفي هاشمي از بهترين مربيان ايران و البته از بهترين مربيان دوران ورزش من است. براي نخستين بار برابر تيمي بازي مي‌كردم كه مربي‌اش مصطفي هاشمي است. البته چند سال پيش نيز من در مهرام بودم و هاشمي در پتروشيمي اما به دليل گروهي بودن بازي‌ها با اين تيم بازي نكردم.هم دشوار بود و هم جذاب و خوشحالم كه توانستم عملكرد خوبي داشته باشم و به تيمم كمك كنم. هاشمي براي پيشرفت من در بسكتبال خيلي زحمت كشيده است.

وي ادامه داد: براي پتروشيمي خيلي زحمت كشيده و توانسته است تيمي هماهنگ والبته قدرتمند بسازد. واقعا مسابقه‌اي حساس و نفس گير بود كه خوشبختانه پيروز شديم.

نيكخواه بهرامي با دشوار دانستن ديدار تصريح كرد: ديدارحساسي برابر پتروشيمي بود و به دليل اينكه در نيم فصل اول نتيجه را واگذار كرديم، حساسيت اين مسابقه دو چندان شده بود. تيم روي من خيلي حساب باز كرده بود و خودم نيز دوست داشتم در اين ديدار حضور داشته باشم. تيم پتروشيمي در اين فصل به دنبال قهرماني است و از جان و دل تلاش مي‌كند. نبايد فراموش كنيم مهرام نيز مدافع عنوان قهرماني است و به سادگي اجازه نخواهد داد تا تيمي ديگر قهرمان ايران شود. بايد در اين ديدار پيروز مي‌شديم تا كمي اعتماد به نفس به تيم بازگردد.

ملي پوش تيم مهرام با اشاره به شكست برابر الرياضي لبنان ادامه داد: پس از باخت برابر الرياضي لبنان جاي شكستي ديگر براي مهرام باقي نمانده است. سه، چهار شكست زياد از حد نيز بود. غرور مجموعه مهرام شكسته شد و حالا بايد سعي كنيم دوباره اين غرور و قدرت را به تيم مهرام بازگردانيم.

نيكخواه بهرامي با بيان اين مطلب كه هم اكنون آسيب ديدگي‌ام را مديريت مي‌كنم اظهار كرد: در اين ديدار عملكرد فوق‌العاده‌اي نداشتم و بيشتر سعي كردم از تجربه خودم استفاده كنم. كم كم به شرايط ايده‌آل باز مي‌گردم اما بايد به آسيب ديدگي‌ام نيز توجه كنم. هم اكنون درد ندارم اما دليل نمي‌شود كه در كل مسابقه‌ها حضور داشته باشم. مسابقه‌هايي كه حساس مي‌شود تا جايي كه بتوانم در ميدان حاضر مي‌شوم اما در ديدارهايي كه زياد حساس نيست، بيشتر استراحت مي‌كنم. بايد دقت كنم چون هر لحظه احتمال آسيب ديدگي دوباره و بازگشت به شش ما پيش وجود دارد.

وي درباره معالجه‌اش نيز گفت: تا آخر اين فصل معالجه پزشكي خود را دنبال نمي‌كنم. دردي احساس نمي‌كنم و فقط بايد عضله‌هاي پايم را قوي نگاه دارم چون در صورت تضعيف عضله‌ها آسيب ديدگي نيز تشديد خواهد شد. حالا اگر مصدوميت زانو تكرار نشود از ناحيه ديگر دچار مصدوميت مي‌شود به همين دليل حواسم را بسيار جمع مي‌كنم و ازتمام توان خودم استفاده نمي‌كنم.

صمد نيكخواه بهرامي درباره رقابتهاي باشگاه‌هاي آسيا نيز بيان كرد: ذوب آهن اصفهان باشگاه بسيار قدرتمندي است اما اگر مهرام به آسيا برود حتما براي قهرماني مي‌رود و از مقام خودش در اين رقابتها دفاع مي‌كند. اميدوارم بتوانيم به اين مسابقه‌ها حضور پيدا كنيم.

تيم مهرام در حساس‌ترين ديدار هفته بيست و يكم توانست پتروشيمي بندرامام را با نتيجه 92 بر 79 شكست داد.

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : مهدی طرفی

با پايان فصل ncaa و با توجه به اينكه  تيم رايس به پلي آف صعود نكرده پس كار كاظمي در ncaa به پايان رسيد كاظمي به طور ميانگين در هر مسابقه 2/15 امتياز  و 11 ريباند كسب كرد و در حالي كه تا روز هاي پاياني در ريباند ها چهارم بود بالاخره در ريباند ها به رده هفتم رسيد. حالا بايد ديد كه آيا مي تواند به nba برسد يا نه .

 

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 38937
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین