بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

خبرگزاري فارس: تيم بسكتبال دالاس با درخشش جيسون تري برابر ميهمان خود يوتاجاز به برتري دست يافت.


 

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، ليگ بسكتبال NBA امروز با 6 ديدار پيگيري شد و تيم دالاس با درخشش جيسون تري توانست يوتاجاز را با نتيجه 94-77 شكست دهد.
تري در اين ديدار 22 امتياز كسب كرد و عنوان امتياز‌آورترين بازيكن ميدان را به خود اختصاص داد.

نتايج كامل مسابقات امروز به شرح زير است:
نيوجرسي 87 - آتلانتا 98
نيويورك 106 - شارلوت 114
اينديانا 88 - ديترويت 100
شيكاگو 95 - ميلواكي 87
دالاس 94 - يوتاجاز 77
تورنتو 90 - لس‌آنجلس كليپرز 94
 

دیدار رده بندی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با برتری تیم مهرام تهران مقابل ذوب آهن اصفهان و راهیابی این تیم به رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان که از صعود به دیدار نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا بازمانده بودند، عصر امروز یکشنبه هفتم فروردین ماه در مرحله رده بندی این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در سالن مرحوم کتابچی شهر کاشان برگزار شد، مهرام مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا و غرب این قاره با نتیجه  84 بر 78     مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به برتری رسید.

تیم مهرام در این بازی کوارترهای اول و سوم را به ترتیب با برتری 27 بر 14 و 23 بر 8 پشت سر گذاشت و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج 19 بر 15 و 37 بر 19 واگذار کرد.

طبق تصمیم کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا با انجام تنها یک بازی در یک شهر بی طرف، برنده این مسابقه ضمن کسب عنوان سوم این رقابتها، جواز حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا را بدست آورد.

این مسابقه با قضاوت داوران ترک و با نظارت "عبدالکریم فخور" از سوریه برگزار شد.

حسن نوربخش؛ رئیس سازمان لیگ بسکتبال ایران به همراه خمجانی و امیرحسین صفرزاده از فدراسیون بسکتبال شاهد برگزاری این مسابقه بودند.

دو تیم الجلا سوریه و الریاضی لبنان نیز امشب در سومین دیدار خود برای شناخت قهرمان مسابقات بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند. تیم الجلا که دو دیدار قبل خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است در صورت برتری در این مسابقه به عنوان قهرمانی غرب آسیا می‌رسد. در صورت برتری تیم الریاضی تکلیف قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به دیدار چهارم یا پنجم کشیده می‌شود.

مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا خردادماه سال جاری در فیلیپین برگزار می‌شود.

شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

خبرگزاري فارس: تيم بسكتبال شيكاگو بولز، صدرنشين كنفرانس شرق برابر ممفيس به پيروزي رسيد.


 

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، ليگ بسكتبال NBA امروز با برگزاري 13 ديدار پيگيري شد. تيم شيكاگو بولز، صدرنشين كنفرانس شرق ميزبان ممفيس بود كه در پايان توانست با نتيجه 99 بر 96 به برتري دست يابد. ياران حدادي هر چند در كوارترهاي اول و سوم با نتايج (22-21) و (27-25) به برتري رسيدند، اما در كوارترهاي دوم و چهارم (28-24) و (25-23) بازي را واگذار كردند.
حامد حدادي، بازيكن ايراني تيم ممفيس در اين ديدار به ميدان نرفت. رس، بازيكن تيم شيكاگو در 38 دقيقه حضور خود 24 امتياز كسب كرد و عنوان امتياز‌آورترين بازيكن ميدان را به خود اختصاص داد.
در ديگر ديدار لس‌آنجلس كليپرز ميزبان ليكرز بود كه در پايان ليكرز با نتيجه نزديك112 بر 104 به برتري دست يافت. كوبي برايانت، بازيكن تيم ليكرز با 37 امتياز و 6 توپ‌ربايي نقش بسزايي در پيروزي تيمش ايفا كرد.

نتايج كامل مسابقات امروز به شرح زير است:

ساكرامنتو 110 - اينديانا 93
نيوجرسي 85 - اورلاندو 95
شارلوت 83 - بوستون 81
ديترويت 91 - كليولند 97
فيلادلفيا 99 - ميامي 111
ميلواكي 102 - نيويورك 96
شيكاگو 99 - ممفيس 92
مينه‌سوتا 103 - اوكلاهاما 111
واشنگتن 94 - دنور 114
نيواورلاندو 106 - فينيكس 100
سن‌آنتونيو 96 - پورتلند 98
تورنتو 100 - گلدن‌استيت 138
لس‌آنجلس كليپرز 104 - ليكرز 112
 

شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : مهدی طرفی

رئيس فدراسيون بسكتبال با اشاره به برنامه‌هاي اين فدراسيون در سال جديد گفت: قهرماني در جام ملتهاي آسيا و كسب سهميه المپيك لندن مهمترين و حساسترين رقابتهاي پيش روي بسكتبال ايران است كه اميدوار هستيم با درخشش ملي پوشان نتايجي در شان ايران كسب كنيم.

به گزارش ايسنا، محمود مشحون اظهار كرد: تك تك برنامه‌هاي تيم ملي براي سال جديد هماهنگ و تنظيم شده است. اواخر شهريور و اوايل مهر بايد با اصلي‌ترين رقيب ايران كه ميزبان جام ملتهاي آسياست براي كسب سهميه المپيك بجنگيم. چين هميشه حريف سرسخت ايران بوده است و با توجه به امتياز ميزباني تنها به دنبال قهرماني خواهد بود.

وي تصريح كرد: طبق برنامه بايد اهدافمان را عملي و تلاش كنيم تا در جام ملتها نتايجي در حد بسكتبال كشورمان كسب كنيم. پيش‌بيني همه مشكل‌ها و آنچه براي آنها برنامه‌ريزي نياز داريم، انجام شده است ضمن اينكه شش ماه زمان خوبي براي آمادگي خواهد بود.

رئيس فدراسيون بسكتبال ادامه داد: نزديك به سه ماه درگير ليگ برتر و رقابتهاي باشگاه‌هاي آسيا هستيم اما بايد از اول تير بازيكنان آزاد باشند و به تمرين‌هاي تيم ملي وارد شوند. شر ايط بازيكنان خوب است و اميدوارم تا آن روز اتفاقي نيفتد تا ملي پوشان و قهرمانان ما بتوانند با آمادگي كامل در اردوهاي داخلي و خارجي تيم ملي شركت كنند.

وي افزود: مطمئن هستم در جام ملت‌هاي امسال همانند هميشه قدرتمندانه وارد ميدان خواهيم شد و ملي پوشان قدرتمند ايران براي قهرماني مبارزه خواهند كرد.

مشحون در رابطه با برنامه‌هاي فدراسيون براي رده‌هاي پايه به سايت سازمان ورزش گفت: در رده‌هاي پايه فعال بوده و هستيم. خوشبختانه فدراسيون در همه رده‌هاي سني فراخوان داده است. تيم‌هاي مختلفي داريم كه به صورت نردباني، ميني بسكتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان، تيم ملي ب و تيم ملي الف هستند كه به نوبه خود در مقاطع مختلف فعاليت خويش را انجام مي‌دهند.

وي در پايان تاكيد كرد: اميدوارم در سال جديد خانواده بسكتبال ايران با قهرماني در جام ملتها و كسب سهميه المپيك روزهاي خوبي را براي مردم كشورمان رقم بزنند.

 گزارش شبکه ایران، در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه ای ان بی ای امروز 7 دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از آنها ممفیس گریزلیز - تیم هشتم جدول کنفرانس غرب با نتیجه 103 به 85 یوتا جاز را در هم کوبید تا باداشتن 2 پیروزی بیشتر در مقایسه با هیوستون راکتس جایگاه خود را در مکان هشتم تثبیت کند.

در این بازی حامد حدادی سنتر ایرانی ممفیس 12 دقیقه و 17 ثانیه در میدان حضور داشت و با 10 امتیاز ، 4 ریباند و 1 بلاک شات سهم بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

 
 

در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز ایندیانا پیسرز 102 به 98 ازسد میزبانش نیوجرزی نتس گذشت و با کسب سی و دومین پیروزی این فصل فاصله خود را با میلواکی باکس رده نهمی بیشتر کرد.بوستون سلتیکس 96 به 86 نیویورک نیکس - تیم هفتم همین کنفرانس را از پیش رو برداشت.

در یکی از بازی های دیدنی و مهیج نیز شیکاگو بولز با نتیجه 132 به 92 ساکرامنتو کینگز در درهم کوبید و جایگاه نخست کنفرانس شرق را از بوستون پس گرفت.

اورلاندو مجک تیم چهارم جدول کنفرانس شرق نیز 97 به 86 کلیولند کاولیرز را برد.در این بازی دویت هاوارد - سنتر تیم اورلاندو با 28 امتیاز ، 18 ریباند ، 4 پاس منجر به گل ، 4 توپ ربایی و 4 بلاک شات برترین بازیکن میدان بود.سن آنتونیو اسپرز - پیشتاز جدول کنفرانس غرب 111 به 96 مقابل گلدن استیت واری یرز به پیروزی رسید.

مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورو لیگ نیز از امشب آغاز خواهد شد.بر اساس برنامه در این مرحله از رقابت ها المپیاکوی یونان با سیه نای ایتالیا ، بارسلونای اسپانیا - مدافع عنوان قهرمانی با پاناتینایکوی یونان و رئال مادرید اسپانیا با والنسیا اسپانیا دیدار خواهندکرد.

در این مرحله هر تیمی که بتواند 3 پیروزی کسب کند به مرحله نیمه پایانی مسابقات راه خواهد یافت.
 
نکته جالب توجه این بازی‌ها واکنش سرمربی تیم بسکتبال ممفیس به درخشش حامد حدادی بود.لیونل هالینز، سرمربی تیم ممفیس گریزلس پس پیروزی تیمش مقابل یوتا جاز که در آن حامد حدادی 10 امتیاز گرفت و نقش زیادی در این نتیجه داشت در مورد ستاره ایرانی اش گفت:«به نظر من او یک الگوست در ممفیس. بازیکنان عاشقش هستند.»

 
 

او که به خاطر قد و قواره حدادی به علاقه زیادی به ستاره شماره 15 اش دارد ادامه داد:«وقتی مارک گاسول دو خطا انجام داد نمی خواستم دارل آرتور را به زمین بیاورم. من به بازیکن بزرگ احتیاج داشتم.او خیلی خوب کار کرد. حریف نمی توانست زیر حلقه او را مهار کند. آن ها تلاش می کردند منطقه ای دفاع کنند و حامد توانست 4 یا 5 دفعه آن ها را شکست دهد.»

این حرف ها در حالی در صفحه مخصوص ممفیس گریزلس در سایت ان بی ای منتشر شده که مربی ممفیس صحبتی کلی در مورد تیمش کرده و به طور جداگانه راجع به حدادی حرف زده است.

 
 

نکته جالب این است که او به طور جدا گانه راجع به بازیکن دیگری صحبت نکرده است. بازی قبلی هم که حدادی دوبل دوبل کرده بود همینطور بود اما آن را می شد به درخشش قابل توجه او بعد از مدت ها نیمکت نشینی ربط داد. شاید سایت ان بی ای و صفحه ممفیس علاقه خاصی به این ستاره ایرانی دارد.

چهار شنبه 3 فروردين 1390برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : مهدی طرفی

در بازي ديروز يوتا و ممفيس كه هر دو براي راهيابي به پلي آف تلاش مي كردند تيم ممفيس توانست يوتا را شكست دهد و حامد حدادي در اين بازي در پيروزي تيمش نقش مهمي داشت حدادي در 12 دقيقه حضورش در بازي 10 امتياز و 4 ريباند و 1 بلاك شات كسب كرد ونقش مهمي در پيروزي تيمش داشت.

دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:, :: 13:39 ::  نويسنده : مهدی طرفی

من هم سال نو را كه از ديدگاه مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده بر همه ي مردم ايران تبريك ميگم و اميدوارم همه ي مردم ايران سال خوبي داشته باشند.

                    عيد شما مبارك (مهدي طرفي مدير وبلاگ)                 

دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : مهدی طرفی

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

عید سعید نوروز و فرا رسیدن بهار و سال نو را به همه‌ی هم‌میهنان عزیزمان در سراسر كشور و همچنین به همه‌ی ایرانیانی كه در كشورهای دیگر، در سراسر جهان ساكن هستند و همچنین به ملتهای دیگری كه برای نوروز ارزش و احترام قائل هستند، تبریك عرض میكنم. بخصوص تبریك میگویم به افراد و خانواده‌هائی كه در خدمت كشور، در خدمت انقلاب و در خدمت نظام قرار دارند؛ خانواده‌ی شهیدان عزیز، جانبازان و خانواده‌های آنها، خانواده‌ی مأمورانی كه در این روزها كه همه در خانه‌های خود مجتمعند، آنها سر كارهای حساس و مهم خود حضور دارند و از حضور در خانواده‌های خود محرومند. امیدوارم به فضل و رحمت الهی ان‌شاءالله ملت ایران سال شاد و سرشار از بركت و نعمت را در پیش داشته باشند و در همه‌ی میدانها موفق و سربلند و پیروز باشند.

البته حوادث تلخی كه در برخی از كشورها نسبت به مردم انجام میگیرد ـ در بحرین نسبت به مردم عزیز آنجا، در یمن، در لیبی ـ عید را بر ما گوارا نمیكند و مانع از این است كه انسان شادی عید را بتمامه احساس كند. امیدواریم خداوند متعال برای این ملتها ـ ملت بحرین، ملت یمن، ملت لیبی ـ فرج عاجلی برساند و دشمنان ملتها را با عقوبت خود مجازات كند.

عید نشانه‌ی حركت طبیعی انسان در طول سال و ماه و روز و شب است و چون این حركت باید به سمت كمال و تعالی باشد، هر عیدی یك مقطعی است برای اینكه انسان بتواند یك مرحله‌ی جدیدی را آغاز كند. ما ملت ایران به توفیق الهی و به فضل پروردگار در سال ۸۹ توانستیم كارهای بزرگی را انجام دهیم. ما سال ۸۹ را به نام «سال همت مضاعف و كار مضاعف» نامگذاری كردیم. خوشبختانه در سرتاسر سال، این شعار تحقق عملی پیدا كرد. میتوانم ادعا كنم كه یكی از شعارهائی كه در طول این سالها بیشترین بهره را از توجه مردم و مسئولان و عمل آنها و انطباق وضعیت كشور با خود دارا بود و برد، همین شعار «همت مضاعف و كار مضاعف» بود، كه واقعاً ملت و دولت خوشبختانه در این كار، در این حركت سالیانه، همت مضاعف و كار مضاعف را نشان دادند. ما در زمینه‌های اقتصادی، در زمینه‌های سیاسی، در زمینه‌ی حضور عظیم و پرشكوه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و انقلابی، در عرصه‌ی علم و فناوری و در عرصه‌ی سیاست خارجی، در بخشهای مختلف، خوشبختانه كارهای بزرگی را شاهد بودیم كه هم مسئولین كشور، قوه‌ی مجریه، قوه‌ی مقننه و قوه‌ی قضائیه انجام دادند؛ بخصوص قوه‌ی مجریه در این دورانِ یكساله كارهای بزرگی را انجام دادند كه از جمله‌ی آنها همین مسئله‌ی حساس و بزرگ هدفمندی یارانه‌ها‌ست، كه این كار بزرگ را شروع كردند و امیدواریم ان‌شاءالله با موفقیت كامل این كار به انجام برسد.

آنچه كه من از مجموع احساس میكنم، این است كه كشور ما بحمدالله در جاده‌ی پیشرفت و تعالی حركت خوبی را آغاز كرده است. البته این حركت كه روز‌به‌روز هم شتاب بیشتری گرفته است، ناشی از زحمات و تلاشهای مسئولان و ملت در طول سالیان متمادی است؛ اما خوشبختانه این حركت هرچه گذشته است، شتاب بیشتری پیدا كرده است. مثلاً در عرصه‌ی تولید علم، طبق آمارهائی كه مراكز متخصص جهانی و مراكز بین‌المللی اعلام میكنند، مشاركت كشور ما در پیشرفت علمی و تولید علم در دنیا بیش از یازده درصد است؛ در حالی كه ما یك درصد مردم دنیا هستیم و كشوری كه بعد از ما در این منطقه بیشترین نصیب را داشته است، كمتر از شش درصد پیشرفت داشته است. بنابراین پیشرفت كشور در عرصه‌های مختلف بحمدالله خیلی خوب بوده است. این حركت شتاب‌آلود و همراه با جدیت و همت، ان‌شاءالله بایستی ادامه پیدا كند.

آنچه كه در عرصه‌ی مجموعه‌ی مسائل كشور انسان مشاهده میكند، كه در سال ۹۰ باید ما آن را وجهه‌ی همت خودمان قرار بدهیم، این است كه از جمله‌ی اساسی‌ترین كارهای دشمنان ملت ما و كشور ما در مقابله‌ی با كشور ما، مسائل اقتصادی است. البته در عرصه‌ی فرهنگی هم فعالند، در عرصه‌ی سیاسی هم فعالند، در عرصه‌ی انحصارات علمی هم فعالند، اما در عرصه‌ی اقتصادی فعالیت بسیار زیادی دارند. همین تحریمهائی كه دشمنان ملت ایران زمینه‌سازی كردند یا آن را بر علیه ملت ایران اعمال كردند، به قصد این بود كه یك ضربه‌ای بر پیشرفت كشور ما وارد كنند و آن را از این حركت شتابنده باز بدارند. البته خواسته‌ی آنها برآورده نشد و نتوانستند از تحریمها آن نتیجه‌ای را كه انتظار داشتند، بگیرند و تدابیر مسئولان و همراهی ملت بر ترفند دشمنان فائق آمد؛ اما دنبال میكنند. لذا این سال جاری را كه از این لحظه آغاز میشود، ما بایستی متوجه كنیم به اساسی‌ترین مسائل كشور، و محور همه‌ی اینها به نظر من مسائل اقتصادی است. لذا من این سال را «سال جهاد اقتصادی» نامگذاری میكنم و از مسئولان كشور، چه در دولت، چه در مجلس، چه در بخشهای دیگری كه مربوط به مسائل اقتصادی میشوند و همچنین از ملت عزیزمان انتظار دارم كه در عرصه‌ی اقتصادی با حركتِ جهادگونه كار كنند، مجاهدت كنند. حركت طبیعی كافی نیست؛ باید در این میدان، حركت جهشی و مجاهدانه داشته باشیم.

توجه دارید كه ما الان در این ساعت داریم وارد سومین سال دهه‌ی پیشرفت و عدالت میشویم. البته هم در زمینه‌ی پیشرفت و هم تا حدود زیادی در زمینه‌ی عدالت كارهای خوبی انجام گرفته است، لیكن حركت ما باید به نحوی باشد كه بتوانیم این دهه را به معنای حقیقی كلمه مظهر پیشرفت و مظهر استقرار عدالت در كشورمان قرار بدهیم. خوشبختانه با این حركتی كه در دنیای اسلام به ‌وجود آمده است، انسان احساس میكند كه این دهه به توفیق پروردگار برای منطقه هم دهه‌ی پیشرفت و دهه‌ی عدالت خواهد بود.

امیدواریم خداوند متعال شما ملت عزیز را، شما مسئولان عزیز را، شما جوانان مؤمن و خوش‌روحیه و فعال و بااستعداد را مشمول لطف خود و مشمول ادعیه‌ی زاكیه‌ی حضرت بقية‌الله (ارواحنا فداه) قرار بدهد. یاد شهدای عزیزمان را، یاد امام بزرگوار را گرامی میداریم و امیدواریم خداوند به بركت ارواح طیبه‌ی این بزرگواران ملت ایران را مشمول رحمت و فضل و بركت و رضوان و غفران خود قرار دهد.

والسّلام علیكم و رحمةالله و بركاته

یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, :: 11:51 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

خبرگزاري فارس: رقابت‌هاي امروز ليگ بسكتبال NBA با پيروزي سن آنتونيو و شكست بوستون همراه بود.


 

به گزارش باشگاه خبري فارس«توانا»، رقابت‌هاي ليگ حرفه‌اي بسكتبال آمريكا (NBA) بامداد امروز با برگزاري 9 بازي و شكست بوستون و پيروزي سن آنتونيو پيگيري شد.
سن آنتونيو، صدرنشين كنفرانس غرب برابر ساكرامنتو كينگز به پيروزي 108 بر 103 رسيد و پنجاه و سومين برد خود را جشن گرفت.
توني پاركر از سن‌آنتونيو با كسب 27 امتياز به عنوان امتيازآورترين بازيكن ميدان شناخته شد.

در ديگر ديدار مهم بوستون سلتيكس، صدرنشين كنفرانس شرق نيز با نتيجه 89 بر 86 مقابل فيلادلفيا شكست خورد تا اين تيم هفدهمين شكست خود را تجربه كند.
جف گيرين از بوستون با كسب 18 امتياز پر امتيازآورترين بازيكن ميدان برگزيده شد.

نتايج ساير مسابقات امروز:

اورلاندو مجيك 113 - گلدن استيت 117
اينديانا پيسرز 98 - تورنتو راپتورز 108
پورتلند بليرز 92 -شارلوت بابكت 97
آتلانتا هاوكس 76 - شيكاگو بولز 94
يوتا جاز 101 - مينه‌سوتا 122
ديترويت پيستونز 94 - اوكلاهاما سيتي 104
نيوجرسي نتس 102 لس‌آنجلس كليپرز 98
 

یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : مهدی طرفی

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي تيمش مقابل ملي‌حفاري در رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: در بازي رفت هم مقابل اين تيم بازي بسيار سختي انجام داديم و در اين بازي نيز چون حريف از امتياز ميزباني برخوردار بود توانست در بسياري از زمان بازي ما را اذيت كند و تحت فشار قرار دهد.


مصطفي هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا در خوزستان اظهار كرد: تيم ما در مواقعي از بازي شانس آورد و اين موضوع باعث شد كه نتيجه بازي به سود ما بچرخد وگرنه بازي بسيار پاياپايي بود و مشخص بود كه مربي حريف تمرينات بسيار خوبي با تيمش داشته است.


وي بيان‌كرد: حريف از بازيكنان بسيار خوبي برخوردار بود و در بعضي مواقع عرصه را بر ما تنگ مي‌كرد. من باز هم اعتقاد دارم كه شانس آورديم و پيروز ميدان شديم. در هر صورت فكر مي‌كنم كه بسكتبال امروز روي خوشش را به ما نشان داد.


سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام افزود: براي تيم ما كه در فكر قهرماني است تمام بازي‌ها سخت است و اصلا فكر نمي‌كنم كه تيم مقابل ما ضعيف و يا قوي است. عادت كرده‌ام تمام بازي‌ها را بسيار سخت فرض كنم و سعي مي‌كنيم كه از همان ابتدا با محكم كاركردن عرصه را بر حريف تنگ كنيم.


وي اظهار كرد: مقابل هر تيمي كه بازي كنيم هيچ موقع تيم را از قبل برنده نمي‌دانم و بازيكنانم را ياد دادم كه بايد در هر بازي سخت تلاش كنند.


هاشمي گفت: تيم ما چون جز مدعيان قهرماني است بايد براي رسيدن به هدف خود بسيار سخت تلاش كند. براي اين كه به اين موفقيت برسيم بايد بسيار بيشتر از آن چيزي كه تاكنون تمرين كرده‌ايم تلاش كنيم. اميدوارم كه اگر حق‌مان قهرماني است به حق‌مان برسيم.


وي درخصوص داوري بازي گفت: من به داوري بازي كاري ندارم و در اين خصوص هيچ حرفي نمي‌زنم ولي از بازيكنان تيمم به خاطر اين كه در هر بازي تلاش مي‌كنند بسيار ممنون هستم.


انتهاي پيام

 

موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 38937
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین