بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

باشگاه

 
حامد حدادي، ستاره تيم ملي بسكتبال ايران كه تجربه ۳ فصل حضور در ممفيس گريزليز در ليگ حرفه‌اي بسكتبال آمريكا NBA را دارد، با اتمام قراردادش در اين فصل براي ماندن از باشگاه ممفيس پيشنهاد دريافت كرد و قرارداد مقدماتي امضا شد.
 

ممفيش گريزليز براي تمديد قرارداد با ستاره بسكتبال ايران به توافق اوليه رسيد و قرارداد داخلي امضا كرد.

به گزارش رسانه ایران و به نقل از خبرگزاری فارس؛ حامد حدادي، ستاره تيم ملي بسكتبال ايران كه تجربه ۳ فصل حضور در ممفيس گريزليز در ليگ حرفه‌اي بسكتبال آمريكا NBA را دارد، با اتمام قراردادش در اين فصل براي ماندن از باشگاه ممفيس پيشنهاد دريافت كرد و قرارداد مقدماتي امضا شد.

باشگاه ممفيس براي تمديد قرارداد با حدادي تا ۹ تيرماه فرصت داشت و بر همين اساس قرارداد ابتدايي با اين بازيكن امضا شد تا او بازيكن آزاد محسوب نشود.

به نقل از سایت كامريكال اپيل، كريس والاس، مدير باشگاه ممفيس در اين باره گفت: توافقات اوليه با حدادي صورت گرفته و قرارداد داخلي هم امضا شده است. اين كار براي آن صورت گرفت كه او بازيكن آزاد محسوب نشود.

وي ادامه داد: با عقد اين قرارداد داخلي پيشنهادهايي كه به حدادي مي‌شود بايد مورد بررسي باشگاه قرار بگيرد.

باشگاه ممفيش تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارد وضعيت

 
باشگاه ممفيش تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارد وضعيت قرارداد خود با حدادي را نهايي كند. مبلغ پيشنهادي باشگاه ممفيس به حدادي براي يك فصل ۲ ميليون دلار است.
 

قرارداد خود با حدادي را نهايي كند. مبلغ پيشنهادي باشگاه ممفيس به حدادي براي يك فصل ۲ ميليون دلار است.

حدادي در اين فصل ۳۱ بازي را براي ممفيس انجام داد كه در اين مدت ۵۱۷ شوت به سمت سبد حريفان پرتاب كرد.

 

 

یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : مهدی طرفی

تيم ملي بسكتبال ايران با برتري قاطع برابر عراق از عنوان قهرماني خود در غر آسيا دفاع كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي بسكتبال ايران كه پيش از اين جواز حضور در جام ملتهاي آسيا را كسب كرده بود با پيروزي برابر تيم ملي عراق قهرمان رقابتهاي بسكتبال غرب آسيا شد.

ملي‌پوشان ايران كه مدافع عنوان قهرماني در غرب آسيا بودند در آخرين ديدارشان با نتيجه قاطع 93 بر 52 عراق را در هم كوبيدند تا به عنوان قهمان غرب آسيا در شهريور سال جاري عازم جام ملتهاي آسيا شوند.

در رقابتهاي غرب آسيا پس از ايران، تيم ملي اردن نايب قهرمان و سوريه نيز سوم شد. اين سه تيم به همراه تيم ملي لبنان قهرمان جام استانكوويچ عازم ووهان چين خواهند شد.

 

 

تيم ملي ايران توانست در دومين رقابت‌هاي خود بسكتبال‌ غرب آسيا تيم ملي سوريه را شكست داده و حضور در جام ملت‌هاي آسيا را كسب كند.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي ايران كه براي دفاع از عنوان قهرماني خود در رقابت‌هاي بسكتبال‌ غرب آسيا و كسب جواز حضور در جام ملت‌هاي آسيا در دهوك عراق حاضر هستند، در دومين ديدار خود در اين رقابت‌ها با نتيجه‌ 83 بر 62 برابر تيم ملي بسكتبال‌ سوريه به پيروزي رسيد. تا با اين پيروزي جواز حضور در جام ملت‌هاي آسيا و رقابت‌هاي كسب سهميه المپيك لندن را كه در شهريور ماه سال جاري در چين برگزار مي‌شود به دست بياورد. تيم ملي ايران كه به عنوان مدافع قهرماني بسكتبال‌ غرب آسيا در اين رقابت‌ها حاضر است، امشب در آخرين ديدار خود بايد به مصاف عراق برود كه در صورت پيروزي به عنوان قهرماني خواهد رسيد.

 

جام ملت‌هاي آسيا و كسب سهميه المپيك لندن 24 شهريور ماه سال جاري در ووهان چين برگزار مي‌شود.

جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : مهدی طرفی

به گزارش برنا به نقل از بی‌بی‌سی، قرارداد سه جانبه بازیکنان، صاحبان تیم ها و مسئولان لیگ بسکتبال ملی آمریکا در ماه ژوئن به پایان می رسد و ادامه این لیگ در فصل های آینده در گروی عقد قرارداد همکاری جدیدی است.

لیگ شش میلیارد دلاری NBA اکنون در خطر تعطیلی است. از سویی بازیکنان این لیگ درخواست سهم بیشتری از درآمد‌های کلی لیگ را دارند و از سوی دیگر صاحبان لیگ خواهان پرداخت حقوق کمتری برای بازیکنان هستند.

بسکتبال ان بی ای در اوج
پس از سالهای طلاییِ مایکل جوردن و شیکاگو بولز، لیگ ملی بسکتبال آمریکا هیچ گاه تا این حد مورد توجه ورزش دوستان در سطح بین المللی نبوده است. این لیگ به تنهایی به اندازه مجموع تمام لیگ های ملی این کشور،‌ان اچ ال (هاکی) - ان اف ال (فوتبال)- آم ال بی (بیس بال) ، ابرستاره های افسانه ای دارد.

به لحاظ جایگاه بین المللی و دوستداران این لیگ در خارج از آمریکا، ان بی ای با دیگر لیگ های ملی این کشور قابل مقایسه نیست.

از نظر پیشرفته بودن تکنولوژی و استفاده از فناوری های ارتباطات و شبکه های اجتماعی، ان بی ای از دیگر لیگ ها حرفه ای بسیار جلوتر است. پخش تلویزیونی بازی های حذفی امسال تمامی رکوردهای برنامه های زنده را شکسته است.

حتی برای اولین بار در تاریخ این لیگ دوستداران این ورزش بازی های حذفی را حتی بعد از حذف تیمشان تماشا می کردند. سال گذشته این لیگ بیش از شش میلیارد دلار در آمده داشته است اما صاحبان تیم ها سیصد میلیون دلار ضرر کرده اند.

ساز و کار لیگ
سال گذشته ان بی ای بیش از شش میلیارد دلار در آمده داشته است.
فعالیت این لیگ بر اساس یک قرارداد چند جانبه بین اتحادیه صنفی بازیکنان حرفه ای بسکتبال، سازمان لیگ ملی بسکتبال و نمایندگان صاحبان تیمها میسر می شود.

این قرارداد هر چند سال یکبار تمدید شده و اجازه کار برای چند سال اینده را به طرفهای قرارداد می دهد. مهلت قرارداد جاری که در سال ۲۰۰۵ منعقد شده است فقط شش سال بود که در پایان ژوئن امسال خاتمه خواهد یافت.

اگر این سه طرف قرارداد قبل از شروع فصل آینده به توافق نرسند لیگ ان بی ای با تمام سابقه درخشان و ابر ستاره‌های افسانه‌ای اش منحل خواهد شد.

چالش های تیم داری در ان بی ای
مشکلات زیادی در راه کسب توافق بین این سه طرف وجود دارد که در راس آنها مشکلات مالیِ ناشی از سیصد میلیون دلار ضرر صاحبان تیمهاست.

کاهش تمایل طرفداران به حضور در استادیوم ها به دلیل وضع بد اقتصادی در آمریکا، تمایل طرفداران به تماشای بسکتبال روی پرده بزرگ تلویزیون‌ها در خانه و کاهش فروش بلیت و کاهش درآمد سرویس های جنبی (‌پارکینگ، رستوران، ‌لباس فروشی) در استادیوم ها و نهایتا قراردادهایی با دستمزدهای بی رویه برای بازیکنانی که کم بازی می کنند، بخشی از مشکلات مزمن تیمداری در این لیگ است.

حتی استادیوم های پر زرق و برق ان بی ای ‌که جدیدترین آنها پانزده سال پیش ساخته شده، به لحاظ ظرفیت کلی و تعداد کم صندلی‌‌های مرغوب مشکل ساز شده‌اند. این استادیوم ها به حدی بزرگ هستند که جای نشستن بخش عمده ای از تماشاگران گونه ای است که با آنکه بلیت های گرانی خریده اند، در جریان بازی قرار نمی گیرند.

بسیاری از بازیکنانی که قراردادهای طولانی مدت با دستمزدهای زیاد دارند، با حضور بی انگیزه خود در میدان سوددهی تیم ها و در نهایت لیگ را به مخاطره انداخته اند. در راس آنها ریچارد همیلتون با ۱۲ میلیون،‌ وینس کارتر با ۱۷ میلیون، بارون دیویس با ۱۳ میلیون و یاو مینگ با ۱۸ میلیون دلار قرار دارند.

این بازیکنان که بعضا در گذشته از ستارگان این لیگ بوده اند در فصل جاری عملکردی ضعیف تر از بازیکنان لیگ آماده سازی داشته اند و تنها به دلیل قرارداد های طولانی مدت این دستمزدها برایشان تضمین شده است.

آیا در دقیقه نود توافقی حاصل خواهد شد؟
این روزها، همزمان با برگزاری بازی های نهایی ان بی ایِ، در هتل هایی در دالاس و میامی، ‌نمایندگان طرفهای ذینفع لیگ پشت درهای بسته در حال جر و بحث هستند. از این مذاکرات تاکنون کوچکترین تفاهمی حاصل نشده است.

کاهش دستمزدها، تقسیم متفاوت درآمد لیگ بین اعضا و کاهش مدت زمان قرارداد بازیکنان از مهمترین محورهای این مذاکرات است. لیگی که امسال در قله موفقیت بود اکنون در سراشیبی نابودی قرار دارد

 

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز تا 30 ژوئن (9 تیر) فرصت دارد تا در خصوص تمدید قرارداد با حامد حدادی به ارزش 2 میلیون دلار تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان ممفیس برای فصل جدید رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا رایزنی های خود را با بازیکنان تیمشان انجام داده اند. به همین منظور با پیشنهاد قراردادی 5/4 میلیون دلاری به مارک گاسول، خواستار ادامه حضور این ملی پوش اسپانیایی در تیم خود شدند.

بر پایه گزارش کامرشال اپیل، "مایکل هیسلی"، مالک باشگاه ممفیس گریزلیز، در نظر دارد باب گفتگو با حامد حدادی، بازیکن ایرانی ممفیس را هم باز کند. این تیم تا 30 ژوئن فرصت دارد تا با ارائه پیشنهادی 2 میلیون پوندی، این بازیکن را در این تیم نگاه دارد در غیر این صورت حدادی بازیکن آزاد اعلام خواهد شد.

چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : مهدی طرفی


امير محمد گنجي پس از اعلام كناره‌گيري باشگاه مهرام از ورزش بسكتبال‌ گفت: اين تصميم سه ماه پيش در هيات مديره گرفته شده بود، اما خبر آن را دير اعلام كرديم تا بر روي نتايج تيم تاثير نگذارد.

 

مديرعامل باشگاه مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در بيان دلايل خارج شدن باشگاه مهرام از بسكتبال‌ ايران اظهار كرد: بايد در ابتدا بگويم كه اين مساله صحت دارد. هيات مديره باشگاه سه ماه پيش به اين نتيجه‌ رسيد، اما به دليل اين كه تيم مهرام در رقابت‌هاي داخلي و خارجي حضور داشت، اين مساله را اعلام نكرديم تا بر روي نتايج بازيكنان تاثير نداشته باشد و هم اكنون پس از پايان رقابت‌ها كنار رفتن مهرام از بسكتبال‌ را اعلام كرديم تا هيچ بهانه جويي شكل نگيرد تا قهرمان ايران و آسيا در اوج و به بهترين شكل از بسكتبال‌ خارج شود. اين تصميم هيات مديره دلايل متعدد بسياري دارد كه خوشبختانه در بهترين زمان انجام گرفت.

گنجي با بيان اين مطلب كه در شان بسكتبال‌ مهرام نيست كه ديگر در رقابت‌ها حاضر شود، تصريح كرد: فكر مي‌كنم سطح حرفه‌اي باشگاه به جايي رسيده است كه در شان مهرام نيست به شكل كنوني كار خود را ادامه دهد. در مدت 12 ساله‌اي كه در بسكتبال‌ ايران حاضر هستيم، متاسفانه سالن اختصاصي نداريم. مهرام خانه بسكتبال‌ ندارد. در پنج سال گذشته كه كار خود را با قهرماني‌هاي پياپي در ايران و آسيا ادامه داديم، با تمام قدرت پيش رفتيم تا هيچ مشكلي پيش نيايد. اما ديگر فكر مي‌كنيم با اين شرايط در شان آوازه مهرام نيست كه كار خود را ادامه دهد. قهرمان و نايب قهرمان آسيا در سالني تمرين مي‌كند كه براي خودش نيست.

وي ادامه داد: متاسفانه در شهرستان كه نمي توانستيم تمرين كنيم، در تهران نيز امكانات وجود نداشت، به همين دليل فكر مي‌كنم به صلاح ورزش و اعتبار مهرام است تا باشگاه از اين پس به كار خود ادامه ندهد. بايد تاكيد كنم زماني كه يك باشگاه قهرمان آسيا است، بيرون رفتن آن از رقابت‌ها هيچ ارتباطي با نتايجش ندارد. مهرام افتخار ايران است و با كمك فدراسيون هميشه به بهترين شكل كار خود را ادامه مي‌دهد.

مدير عامل مهرام در ادامه توضيحات خود به خبرنگار ايسنا گفت: امري طبيعي است، زماني كه سطح توقع از يك تيم بالا مي‌رود، بايد امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري نيز براي اين تيم مهيا شود. ما به عنوان باشگاه نرم‌افزار‌هاي تيم را حاضر كرديم، اما هر فعاليتي كه براي امكانات سخت‌افزاري انجام داديم، به نتيجه‌اي نرسيديم و تمام امكانات ما به صورت عاريه است.

وي در مورد حمايت‌هايي كه بايد صورت مي‌گرفته نيز بيان كرد: متاسفانه مساله سخت‌افزار درد مشترك باشگاه مهرام و فدراسيون بسكتبال‌ است. به نظر من فردي با شخصيت و پشتوانه فني و قدرت مديريتي كه دارد و براي بسكتبال‌ ايران افتخار است و هم اكنون نيز به عنوان رييس فدراسيون بهترين نتايج را براي اين ورزش رقم زده است، همچنان اين امكان را پيدا نكرده تا يك خانه بسكتبال‌ را براي فدراسيون بسازد. شش سال به دنبال فراهم كردن اين امكان بوديم. از زمان مهندس علي آبادي كه امروز آقاي دكتر سعيدلو ، رييس سازمان تربيت بدني است، هميشه در پي فراهم كردن شرايط ساخت سالن هستيم.

گنجي در ادامه با بيان وجود تفاوت بين تيم‌هاي تهراني و شهرستاني تاكيد كرد: در ابتدا بايد بگويم كه هيچ تيم آسيايي نمي‌داند قهرمان آسيا در سالني تمرين مي‌كند كه براي خودش نيست و ما نيز در زماني از بسكتبال‌ بيرون آمديم تا هيچ تيمي فكر نكند كه سالن نداريم. خوشبختانه پر افتخارترين تيم بوديم و در اوج از ورزش بيرون آمديم. به نظر من عدم ثبات در ورزش مي‌تواند دليل اين تصميم باشد. در توان ما و به صلاح نيست كه با اين شرايط ادامه بدهيم. نكته ديگر كه بايد بگويم اين است، تيم‌هاي شهرستاني در شهرستان‌ها از حمايت‌هاي خوبي برخوردار هستند و سالن‌هاي تمرين نيز براي تمرين در اختيار دارند، اما مهرام كه در تهران به كار خود ادامه مي‌دهد، در اين پنج سال گذشته با مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كند و هم اكنون در اوج از ورزش بسكتبال‌ بيرون آمد.

سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : مهدی طرفی

سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 14:32 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 14:15 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

تابستان زماني مناسب و ايده‌آل براي ورزش كردن در هواي آزاد است و ورزش جداي از تفريح كردن در بهبود سلامت جسم و روان انسان تاثير بسزايي دارد به طوري كه همواره توصيه مي‌شود آن را دربرنامه روزانه زندگي خود بگنجانيم.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، يكي از ورزش‌هاي مفيدي كه براي اين فصل بسيار مناسب است ورزش بسكتبال است. به گفته كارشناسان ورزش و سلامت در مقاله جديد مجله دي ايج، اين ورزش يك بازي رقابتي است كه علاوه بر تحرك زياد، اعتماد به نفس افراد را نيز افزايش مي‌دهد.

ورزش بسكتبال از آنجايي كه تركيبي از انواع حركت‌ها و تمرينات مثل تمرينات كششي، پريدن، خم شدن، دويدن و حركات ديگر است در واقع يك شكل بسيار موثرتر از تمرينات آيروبيك به حساب مي‌آيد بنابراين تاثيرگذاري آن خيلي بيشتر از ورزش آيروبيك است و به گفته كارشناسان مجموعه‌اي از اين تمرينات مفيد در افزايش سطح انرژي بدن نقش دارند.

 

 

دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اونيل هميشه در يادمون مي مونه..........

موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 38937
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین